Promenad i regnet

 Gick en promenad i regnet, vilket var väldigt trevligt! Det är så frisk luft ute när det regnar, och dessutom får man vara ifred. Inga andra är så konstiga att dom ger sig ut i regnet..
 
Johnnie tror dock att jag börjar bli galen som ger mig ut när det öser ner, men det var så skönt att ta en långsam promenad med bra musik i öronen. Gå i egna tankar och bara drömma sig bort någonstans där cancer, behandlingar och tabletter inte finns.
 
 
Ryggen kändes sådär under och efter promenaden, den blir trött så otroligt snabbt.. Hoppas att den blir helt bra snart så jag kan börja träna ordentligt igen.

Nu har jag ätit kvällsmat och funderar på att ta en dusch innan sängdags. Får se om jag orkar, annars blir det sängen direkt. Imorgon ska jag upp rätt tidigt på grund av att behandlingen är inbokad 09.15.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0