Besök på jobbet!

Igår hade jag en "ledig" dag, dvs en dag utan läkarbesök och liknande. Då passade jag på att trotsa tröttheten och åka till mitt före detta jobb.
Strax innan jag skulle åka började jag må lite illa och kände mig trött, så det var osäkert om jag skulle komma iväg. Men efter lite vila piggnade jag till och åkte. Var skönt att komma ut lite och se nåt annat än området här hemma, eller vägen till stan och sjukhuset.
 
Kändes så konstigt att vara tillbaka på jobbet, ännu konstigare var det att inte jobba utan bara gå runt och kolla. Samtidigt var det så skönt att vara tillbaka. Tillbaka där jag jobbat i nästan 6 år och där jag känner mig som hemma. Där har jag verkligen offrat blod, svett och tårar, och varit med om massor av olika händelser. Det finns så många minnen!
 
Min chef och hans pappa var glada över att se mig, och jag var glad att se dom. Var längesen senast nu!
 
Känner jag mig pigg tänkte jag åka dit en sväng nästa vecka också. Dels för att jag tycker att det är kul, och dels för att fördriva lite tid. Har ju inte så mycket för mig numera om man räknar bort läkarbesök, barnmorskebesök, röntgen och blodprover.
Skulle så gärna vilja jobba igen, men min kropp orkar inte längre. Och det kommer dröja innan jag kan börja jobba som förr. Det känns väldigt jobbigt..
 
Haha, de här är en rätt intressant bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0