Besök på ridskolan

Idag började jag dagen med att ta en tur till ridskolan för att kolla på när min före detta ridgrupp hoppade. Har inte varit till ridskolan sen jag blev dålig, så det kändes väldigt ovant att vara tillbaka. Ännu mer ovant var det att få sitta på läktaren och kolla på, vill också rida!
 
Lill-grabben i magen började sparka när jag satt och kollade, kanske blir det en liten hästkille? Johnnie vill att han ska gilla maskiner och lastbilar, så han blir inte glad när jag säger så.
 
Känner mig rätt pigg idag än så länge, kanske beror det på hästdoften och den friska luften jag fått i mig nu på förmiddagen?
Har precis ätit lite och funderar på vad jag ska hitta på nu. Funderar på en promenad i solen, får se hur pigg jag är när jag smält maten lite. Energinivån varierar snabbt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0