En relativt aktiv dag

Idag började jag dagen med ett blodprov på vårdcentralen. När jag väntade på min tur att få komma in blev jag jättedålig och trodde att jag skulle svimma. Allt snurrade och synfältet blev suddigt. Satte mig framåtlutad och tog djupa andetag, sen gick jag till toan och blaskade lite vatten i ansiktet. Piggnade till lite och kunde hålla god min tills det var min tur. Bad dom kolla mitt blodtryck för säkerhetsskull, men de var okej.
 
Sen åkte jag hem till mor och far för att pyssla lite med hästarna.
Blev en liten promenad med Flamman, som skötte sig så bra så! Problemet är bara att hon jämt anser att det spår man själv går, måste vara det absolut bästa. Så man får hela tiden knuffa henne åt sidan för att inte få hennes stora hovar på sina fötter..
Som jag nämnt tidigare är det mamma som får leda henne, då jag inte vågar på grund av min picline(slangen i armen).
På bilden ser ni mamma knuffa henne åt sidan i ett försök att rädda sina fötter..
 
Efter att ha mockat stallet åkte jag hem och vilade lite. Mådde lite si sådär men efter lite mat piggnade jag till och åkte till ridskolan för att delta i ett möte och "visa upp mig". Många där vet om hur jag har det just nu, och blev jätteglada över att se och träffa mig.
Kollade även på en hopplektion när jag ändå var där. Är så otroligt sugen på att rida!! När den lille är ute och den värsta perioden är över, då jäklar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0