Febrig?

Johnnie jobbade i natt, och när han kom hem och skulle krypa ner i sängen stannade han upp och stirrade på mig. "Mår du inte bra??", frågade han. "Joo, skulle jag inte de?" svarade jag nyvaket.
Anledningen till hans oro var mina väldigt röda kinder, och han var orolig att jag fått feber. Så var det redan i natt, när jag var upp på toa, men jag känner mig inte febrig i övrigt. Det hettar om kinderna, så jag får hålla lite koll och ta det lugnt under dagen.
 
 
Jag känner mig sliten och slö idag, men inte sjuk. Hoppas på att klara mig undan andra sjukdomar, känner att jag har nog att kämpa med som de är.
 
Senare idag är det tänkt att vi ska hem till mina föräldrar och äta påsklunch. Men blir jag sjuk får jag hoppa över de, vilket vore väldigt tråkigt. Det är så kul att träffa hela familjen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0