Frukost

Nu är frukosten, med dess olika tabletter, avklarad. 
 
Gick och la mig sent igår då jag hade en hemsk halsbränna som jag ville skulle gå över innan jag kröp till kojs. Jag har ofta känt mig lite irriterad i halsen, men de här var första gången det utvecklades till halsbränna. Kanske berodde det på alla godsaker vi åt hemma hos mamma och pappa. Dessutom är halsbränna en vanlig sak i samband med graviditet. Och alla tabletter gör inte saken bättre..
 
Kom i säng vid ett-tiden. Strax innan jag gick och la mig kom Johnnie hem efter att ha jobbat lite. Men grannen hade fest, så han gick dit en sväng. Vet inte när han kom hem, men han sover som en liten gris just nu så det vart nog sent :)
En del kan inte sova utan sina pojkvänner, men jag är van eftersom Johnnie jobbar mycket natt emellanåt. Det är rätt skönt faktiskt, mer plats i sängen åt mig!
Jag vill även att Johnnie är ute en del på helgerna och umgås med sina vänner nu när han kan, för senare i vår blir det mycket på schemat. Han var hemma mycket när jag hade ont och inte mådde bra, men nu är allt mycket bättre och jag klarar mig själv i större utsträckning.
I maj någon gång blir det kejsarsnitt och sen kommer vi ha fullt upp med både barn och min fortsatta behandling.
 
Nog om de.. Vad ska jag hitta på idag då? Känner mig rätt pigg än så länge, så jag ska nog se om jag kan ta en liten promenad i det soliga vädret. Vi ska hem till en kompis på födelsedagsfika idag också, ska dock passa mig för att äta allt för mycket fikabröd och tårta. Vill inte ha halsbränna igen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0