Ingen ridning på länge..

Ni anar inte hur mycket jag saknar ridningen just nu! När solen skiner ute och det är perfekt väder för en uteritt, när bekanta åker på träningar och nu när folk börjar planera inför sommarens tävlingar.
Jag har inte ridit på en månad nu, och aldrig har jag saknat hästarna såhär mycket. Det värsta är dessutom att jag inte kommer kunna komma igång med hästarna på flera månader, vilket innebär att jag kan glömma en härlig hästsommar. Surt!
 
 
Innan allt detta hände kände jag verkligen att det började hända något med min ridning. Det började gå framåt, och jag var nöjd med mina framsteg. Att lämna lördagarnas ridlektioner med ett nöjt leende hör verkligen inte till vanligheterna..
Och under sommaren/hösten 2012 kom jag och min ridtravare Bullen väldigt långt. Hade velat fortsätta hans träning nu under våren, vilket var planen. Men jag får skjuta på alla såna planer tills tidigast hösten/vintern 2013.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0