Många besökare!

Måste börja med att skriva att jag aldrig haft så många läsare någonsin! Ett inlägg och besöksstatistiken går i taket.. Antar att många undrar vad som pågår, hur vi mår och helt enkelt är nyfikna. Alla är välkomna att läsa, skriver ju trots allt om det för att svara på frågor, hålla folk uppdaterade och helt enkelt uppmärksamma problemet.
 
Cancer är ju aldrig kul, men jag hoppas att ni som läser ska öppna ögonen och hålla mer koll. Genom att berätta min historia kanske jag hjälper andra att upptäcka tidiga tecken på sjukdom, skapa en förståelse för dom som är i min situation och helt enkelt skaffar sig kunskap om hur man tar sig igenom en sån här sak. Jag är knappast ensam om att bära på denna sjukdom, samtidigt verkar jag vara relativt unik med att bära både på en liten grabb och en tumör samtidigt.
 
Åter igen, fråga gärna om det är nåt ni undrar. Kommer säkert glömma att förklara både den ena och det andra eftersom det är så mycket att tänka på.
 
Jag ska även passa på att tacka för allt stöd! Folk ringer, sms:ar, hör av sig på internet och kommer på besök. Blir så rörd över hur mycket folk bryr sig, varesig man är nära bekanta eller inte. Folk har erbjudit sig att hjälpa till med allt från sällskap och matlagning till städning och hjälp med den lilla grabben. Det betyder jättemycket att folk finns där nu när man behöver dom som mest!
Jag är dålig på att be om hjälp, men det betyder inte att jag inte uppskattar alla erbjudanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0