Minnen

Satt och kollade gamla bilder, och hittade på en hel del härliga kort som väckte många minst lika härliga minnen!
 
Här kommer några smakprov:
 
Jag, under en tråkig kurs på lantbruksskolan. En av killarna fotade när jag satt i mina egna tankar, och bilden uttrycker mig väldigt bra när jag är otroligt less. Minns att framförallt min kompis Camilla haft väldigt kul åt den här bilden :)
 
Jag, och grabbarna från klassen jag körde skogsmaskiner med. Skogsmaskiner är nåt jag skulle kunna tänka mig att jobba med framöver, får se vad framtiden har att erbjuda..
 
Malin, Emilia och jag utanför krogen för några år sedan. Minns att det var mycket folk den kvällen och att Malin fick in en fullträff med sin väska i mitt ansikte, men trots detta var det en rolig kväll med tjejerna. De kanske syns på bilderna?
Glöm inte att både jag och underbara Malin fyller år om ca 2 veckor :)
 
Bowlingkväll i fjällen! Heidi, jag och Camilla på första bilden, och på andra bilden väntar vi spänt på att se poängen.
 
Får visa mer bilder en annan dag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar bilderna på dig, mig och Malin! Skrattar alltid när jag ser dom. Var en kul kväll oxå - Halloween 2008 när vi förfestade hos Malin. :D Puss

2013-03-28 @ 16:43:03
Postat av: Emilia

Mitt namn försvann från förra kommentaren... :P

2013-03-28 @ 16:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0