Sömnproblem

Sover oroligt numera, så jag är uppe flera gånger under nätterna. Oftast räcker det med ett toabesök, ett glas vatten och sen kan jag somna om. Men emellanåt får jag slå mig ned framför tv:n eller datorn en stund, tills värktabletterna kommer igång.
Var upp en sväng vid 3 och somnade sen om, men vaknade av buksmärtor. Smärtorna beror nog på att magen och tumören ligger och trycker från varsitt håll, för det känns ungefär som om äggstockarna skulle ligga i ett skruvstäd.. Har inte dessa smärtor jämt, men dom dyker upp då och då.
Såfort det släppt ska jag krypa tillbaka ner i sängen och sova lite till. Efter den här oroliga perioden vill jag försöka få kroppen att sova bra på nätterna igen.. Sover man bra har man kommit långt!
 
Åt några apelsiner nyss också, har ätit väldigt mycket frukt sen jag blev gravid. Framförallt apelsiner och kiwi är jag svag för!
 
Blir så glad varje gång jag sätter mig vid datorn eftersom folk ständigt hör av sig med peppande och uppmuntrande kommentarer. Klart man inte kan deppa ner sig totalt när man har ett sådant otroligt stöd från alla! Ni lyser upp mina dagar!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

håller alla tummar för tillfrisknande :) du fixar det här :)

2013-03-12 @ 09:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0