Tabletter

Min fina hög med tabletter och annat skoj:
 
 
Mamma sa att jag hade lika mycket tabletter som några av hennes "värsta" pensionärer.. Svarade att jag känner mig som en pensionär, så det är inte så konstigt att jag även äter tabletter som en.
Äter dock inte alla dessa dagligen, utan har fått byta lite för att hitta rätt kombinationer. Dessutom är en del till för eventuella biverkningar efter cellgifterna.
Äter 3 sorters tabletter dagligen beroende på hur jag mår, och tar en spruta varje kväll. Sprutan är till för att minska risken för blodpropp nu när jag både är gravid och stillasittande.
 
 
Känner mig som en riktig knarkare med alla dessa läkemedel..

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad du är stark som vågar och orkar vara så öppen med det du går igenom!

2013-03-11 @ 21:14:36
Postat av: Emilia

Usch Anna... Tror jag har sagt, men du som alltid har varit lite anti mot värktabletter och sånt... Håller med kommentaren från Malin - väldigt starkt att du ändå är så öppen med allt! Älskar dig

2013-03-12 @ 08:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0