Ludde och jag :)

Idag har Johnnie åkt hem för att pyssla lite hemma, så jag och lille Ludde är ensamma ett tag. Känner mig rätt trött.. inte nog med att han ska matas varannan timme dag som natt, sköterskor/städerskor ska även ränna in och ut hela tiden så man inte får sova av den anledningen!
 
Har precis ätit frukost, och ja, jag vet att klockan är mycket. Men eftersom jag tar nattmatningen fram till 2 så blir mina nätter något förskjutna. Kliver upp någonstans mellan 9 och 12 för tillfället.
Om en halvtimme ska han matas igen, sen tänkte jag smita ut en sväng för att få lite motion och frisk luft. Ludde får inte följa med ut än på grund av hans känsliga hälsa, så sköterskorna passar honom dom stunder jag och Johnnie vill ut en sväng.
 
Ludde är så härlig när han får mat. Då ligger han och kikar misstänksamt omkring med sina små, uppspärrade ögon :)
I näsan ser ni den lilla sondslangen som är fasttejpad på hans kind. Hoppas han slipper den snart.. 
 

Kommentarer
Postat av: Leila M

Pojken är ju mamma upp i dagen! Hoppas allt fortsätter att gå bra med dig och Ludde. Kram

2013-05-25 @ 18:11:26
Postat av: Emilia

Så himla söt! Hoppas som Leila att det går bra och att ni mår bra! Puss puss

2013-05-25 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0