Camilla på besök!

Har precis satt mig i soffan. Camilla har varit på besök och vi har jobbat med hennes projektarbete. För dom som missat det: Camilla går en fotoutbildning på Gotland och har fått i uppgift att göra ett projektarbete. Hon valde att göra ett om mig och min cancer.
Hon tar bilder och i dag spelade vi in oss själva när vi berättar om allt jag gått igenom. Lite nervöst och konstigt att prata och sen få höra sig själv. Låter jag sådär!?
 
Planen är att man ska höra oss berätta samtidigt som bilder Camilla fotat visas. Ska bli jättekul att se slutresultatet!
 
Vi hade riktigt roligt mot slutet, började nog bli lite trötta..
 
På hennes jullov ska vi ta flera bilder. Tänkte åka till sjukhuset och se hur mycket vi kan få fota, och kanske svänga förbi jobbet. Får se vad Camilla vill ha för bilder.
Hon hade med sin en hög bilder från tiden innan jag blev sjuk, och det var kul att se! Älskar att kolla på bilder!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0