Dagens träning

Nyss hemkommen från veckans innebandyspel. Blev svettigt idag, och alla var bra trötta på slutet. Så ska det vara, för då känns det som om man har fått bra träning!
 
När jag kom hem tränade jag lite till, när jag ändå hade ångan uppe. Har fått låna en träningsmaskin av mamma som hon inte använder, en crosstrainer/stepmaskin.(kan användas på två sätt)
 

Bakom ser man träningscykeln jag trampar på emellanåt. Har placerat dessa i vardagsrummet så att jag kan kolla på tv:n när jag tränar. Blir lite roligare då. Hade gärna haft ett löpband också, då jag sällan har möjlighet att sticka ut på en joggingrunda.
Så om någon har ett löpband att låna ut eller sälja, hojta till!
 
Förövrigt känns det som att jag börjar få lite muskler igen. Rumpan börjar tajta till sig till exempel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0