Hamstrar sms

Idag började jag dagen med att radera sms. Jag är dålig på det, och det slutar alltid med att in- och utkorgen blir fulla. Men nu har jag gjort lite plats så skicka på!
När jag raderar sms sitter jag alltid och läser igenom dom en gång till. Jag sparar nämligen alltid sms som betyder något för mig. Detta har varit viktigt för mig under min sjukdomsperiod då jag, under svaga stunder, läste igenom alla peppande, stöttande och underbara sms jag tidigare fått. 
 
Så jag har många sms från perioden februari-juli, men jag hamstrar ständigt nya. Har alltid gjort, kommer alltid göra.
 
Är jag ensam om detta?
 

Ja, jag har en gammal mobil(tillhör en av dom 0,1% som inte har en "klösbräda" än) men jag känner inget behov av att byta så länge denna funkar. Jag är ingen prylnörd och byter bara när den första gått sönder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0