Sovit gott

I natt har jag sovit som en gris! Och tro mig, dom kan sova djupt.. Jag och en sovande gris höll nämligen på att skrämma livet ur varandra när jag skulle kolla om den levde. Det gjorde den kan jag lova!
Märkte inte ens när Johnnie gick upp tidigt för att jobba, men när Ludde låg och filosoferade i sin säng vaknade jag minsann.
Har alltid sovit jättebra, antagligen för att jag alltid rört väldigt mycket på mig och därmed gått och lagt mig väldigt trött. Men när jag fick problem med ryggen och sammandragningarna började jag vakna mitt i natten med svåra smärtor. Var uppe mycket på nätterna och kunde bara sova när(om) värktabletterna gjorde sitt.
Sen har sömnproblemen fortsatt, mest på grund av regelbunden smärta. Men sen smärtorna försvann har istället en liten kille vid namn Ludde väckt mig på nätterna. Vare sig det var jag eller Johnnie som lovat att ta honom.
 
Men nu under den senaste veckan har något hänt. Under flera nätter har jag sovit riktigt bra! Självklart bidrar Luddes allt längre sovperioder till bättre sömn hos oss föräldrar, men han har sovit bra länge nu.
Skönt att vakna och känna att man för en gångs skull sovit bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0