Spiktramp och städning

Klev upp sent idag, som vanligt. Blir så när man ska upp och mata Ludde på nätterna, sömnen blir helt förstörd.. Trots att Ludde snällt somnar om direkt när han ätit klart.
 
Tvättar, städar, plockar och diskar. Lagom måndagssyssla! I eftermiddag tänkte jag hänga med brorsan och Anders till aktivitetshuset för att klättra.
 
Johnnie trampade på en spik igår, som gick rakt igenom foten(ryser bara jag tänker på det) så han blir hemma med Ludde. Han kan nämligen inte jobba med den foten. Dags för honom att använda spiksäkra skor i fortsättningen!
Har försökt få honom att åka till vårdcentralen, så dom kan ta en titt. Jag har nämligen ingen aning om vad man bör/kan/ska göra när man trampat på en spik. Jag är ju bara expert på cancerbehandling!
 
Nä, dags att fortsätta pyssla här hemma. Tänkte hinna laga mat också innan jag åker till stan.
 

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej!
Jag vill börja med att tacka för en otroligt fin blogg! Du verkar vara en fantastiskt stark människa!
Angående spiken i foten, så ville jag bara påminna er om att kolla upp om han behöver en stelkrampspruta. Det beror på när han fick den senaste dosen. Ring till vårdcentralen och kolla!
Ha det riktigt bra och ta hand om dig och din familj!
Kram

2013-11-18 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0