Gårdagen

Igår var en av mina bästa vänner Malin här med sin sambo. Jag bjöd på mat, en enkel, snabb kyckling/pastagratäng. Min och Johnnies nya favoriträtt! Och allt gick åt, så de föll även dom i smaken.
 
Malin är född bara några dagar efter mig och det märks, för vi är otroligt lika. Inte till utseendet, men till sättet. På så sätt är det tråkigt att vi inte ses oftare, men det får det bli ändring på! Hennes kille Patrik är helt underbar, lätt att prata med och väldigt rolig. Är så glad att hon hittat en så bra pojkvän!
 
Dom kom vid 18-tiden och klockan närmade sig midnatt när dom kom utanför dörren. Inte mig emot, då vi hade så roligt. Dom hann träffa Ludde en snabbis också, då han vaknade för att äta en skvätt innan han somnade om.
 
Nu måste jag lägga på ett kol, ska baka köttfärspaj som ska tas med hem till brorsan. Jag och Johnnie ska firas idag! Jag mådde inge bra i våras när vi egentligen skulle firas, så vi sköt på de. Så vi tar det nu istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0