Min första friska dag på flera månader!

Första dagen på mitt nya liv. Hur har jag spenderat den? Jo, började med att ta en välförtjänt sovmorgon. Ludde däremot, tycker att sovmornar är för mesar. Efter morgonmatningen satte jag honom framför tv:n, där han sen nöjt satt några timmar så att jag fick sova lite till. Duktig pojk!
När jag vaknade mös och lekte vi lite i sängen innan det var dags att kliva upp och göra lite nytta.
 

Så mycket nytta blev dock inte gjort, tog det mest lugnt. Syrran kom förbi en sväng på eftermiddagen med spännande nyheter. Berättar med om det sen, för jag måste få skryta lite om min duktiga syster!
När hon åkt drog jag på Ludde hans ytterkläder och packade ner honom i barnvagnen. Har faktiskt fått ner honom i barnvagnen utan några större protester två gånger i rad nu! Skönt, för då kan jag gå längre promenader.
Men det gäller att jag är klar med skor, mössa, vantar och halsduk när jag lägger ner honom i vagnen, för väntetider accepteras ej. Är jag snabb iväg går det dock bra.
 
Dagens promenad brev något kortare än den jag gick i tisdags, för nu var jag bara ute i 1½ timme. I tisdags blev det 2½ timmar(och ca 22 000steg) vilket kändes riktigt bra. Att det var helt okej höstväder var inte heller fel.
 
Bild från i tisdags:
 

Han måste ha koll på varenda träd man passerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0