Present till Ludde

Igår när jag besökte Kyrkis tillsammans med Ludde för att delta i föräldragruppen fick lill-grabben en present. En bekant som också går dit, berättade glatt att hon hade en sak åt Ludde i bilen. Men hon fyllde i att jag nog skulle tycka mest om den.
Nyfiket följde jag med henne till bilen, och nyfikenheten steg ju lurigare hon såg ut. Hon öppnar bakdörren och lyfter ut en liten gungko! Som en gunghäst fast ko. Underbar!
 

Även Johnnie tyckte att den var jättefin. Ludde har provsuttit den, men hälsar att han måste växa lite till innan han kan använda den på egen hand.
Tack så jättemycket Jane, Wille, Elli och Theo för presenten!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men Gud vilken underbar!! En sån ko gunga ska mina barn oxå ha ;)

2013-10-03 @ 16:36:52
URL: http://gustavssonstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0