Vårat firande

I lördags firades jag och Johnnie av min familj. Blev inte av i våras då jag var för dålig, men bättre sent än aldrig!
 
Syrran hade bakat några enkla(enligt henne själv), men mycket goda, saker. Vi har även börjat med den goda vanan att alla tar med sig varsin matpaj. På så vis deltar alla i matlagningen samtidigt som de blir väldigt varierat.
 

Fick många fina presenter som jag får visa upp sen, dom är nämligen fortfarande nerpackade. Vill hinna få lite ordning här hemma innan jag packar upp de. Ludde fick en liten present av min bror Jimmy också. Han hade nämligen lovat Ludde en liten mjukissäl från hans gamla samling. Han samlade på mjukissälar för många år sen, och nu när han inte själv har nytta av dom kan nästa generation få de.
Ludde är lite väl liten för att välja själv, så jag hjälpte honom och valde den jag tror att han kommer gilla mest. Jättesöt!
 
Fick presentkort på flera ställen, bland annat IKEA. Nu ska vi äntligen masa oss iväg och köpa en ny säng! Mamma har lovat att passa Ludde någon dag inom en snar framtid så vi i lugn och ro kan välja vad vi vill ha.
 
Detta var bara ett lugnt firande, det ordentliga firandet ska vi ta i sommar. Johnnie fyllde trots allt 30 när vi bodde på sjukhuset, så han är värd en ordentlig fest.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja johnnie har sagt till sina släktingar att vi firar honom nästa år.mvh johnnies mamma

2013-10-21 @ 16:19:00
Postat av: jannice lindell

förlovat eller har varit ihop ett antal år? grattis iaf

2013-10-23 @ 00:41:54
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0