Besök hos moster

Som jag nämnde häromdagen åkte vi till Västerås i söndags för att hälsa på min moster och hennes man. Dom hade inte träffat Ludde än så mycket av besöket berodde på det. Vore kul om dom fick se honom innan han är en kaxig tonåring!
 
Jag gillar att åka och hälsa på dom. Jag är nämligen alltid så full av energi när jag åker därifrån. Dom har en helt underbar humor och det är så kul att sitta och prata med dom. Dessutom är dom driftiga och Helen pysslar även med hästar(äger 2 st.).
 
Ludde skötte sig sådär, lite smågnällig av trötthet emellanåt. Han har lite svårt att sova när det händer mycket runtomkring då han vill hänga med i svängarna. Men han somnade sött då och då, bland annat i Marias famn(Brorsans sambo). Hon hade den rätta vaggningstekniken :)
 
Syrran hittade också en härlig liten kompis:
 
Och så har vi ju gamle Mange, som självklart ville vara med på ett hörn.

Jimmy, min ena bror, åkte med mig och Ludde både dit och hem. När jag skulle skjutsa hem honom igen blev vi stående i en bilkö på nya E4:an då det hänt en olycka. Så vi kom hem rätt sent på dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0