Kung Björnloppet 2013

Idag sprang jag, min äldsta bror och hans tjej Kung björnloppet i Uppsala. Som jag skrev tidigare så satsade jag på att ta mig runt på max 45 minuter, och jag lyckades precis. Resultatet är inte ute på hemsidan än, men ca 42 minuter blev de.
Jag sprang mer än jag trodde jag skulle göra, och försökte att gå endast i uppförsbackarna. På så vis fick jag ner pulsen lite och flåset lugnade sig så att jag skulle orka springa lite till.
 
När jag kom till upploppet var jag HELT SLUT. Annars brukar jag alltid kunna spurta den sista biten, men det var helt omöjligt idag. Kröp nästan i mål, men i mål kom jag i alla fall!
 
Återkommer mer om loppet när resultatet kommit ut. Men nu vet ni i alla fall att jag lever, även om kroppen är fullkomligt slutkörd. Någon kommer sova väldigt gott i natt..
 
Precis innan start för hurtbullarna som sprang en mil:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du jag gick en liten bit med ludvig jag det var mysigt också

2013-09-22 @ 19:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0