Meddelande

Mamma har ofta sagt att jag lämnar väldigt intressanta lappar efter mig på köksbordet. Här har vi ett exempel:
 

Om ni inte ser vad som står: "Hej! Här har ni pandatidningen, kolla igenom snarast! :P (Jag vill ha massor av saker, jag blir ruinerad!!)" Själva meddelandet i sig är inte speciellt, men grejen är den att jag ALLTID ritar en hastig bild över något. Oftast det texten handlar om, men i det här fallet öste regnet ner ute och jag visade med en bild vad min unghäst och gammelhästen tyckte om detta. Unghästen ser jämt lika glad ut, medans gammelhästen såg inte allt för road ut..
 
En gång hade pappa skrivit ett meddelande till mamma, och jag kunde inte låta bli att rita en bild av pappa med texten i en pratbubbla. Mamma misstänkte snabbt mig för detta.. (och jag fick beröm för den otroligt snygga bilden på pappa, en glad gubbe med lockigt hår och mustasch!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0