Morgondagens sjukhusbesök

Imorgon ska Ludde in till sjukhuset. Kul att det emellanåt inte är jag som ska in!
Han ska träffa en sjukgymnast, varför vet jag inte riktigt. Jag har numera ingen koll på vilka grejer som är rutin när det gäller små barn och vilka som beror på den tuffa start Ludde fick i livet.
 
Det spelar ingen roll, vi har i alla fall en tid, en plats och en(i det här fallet) sjukgymnast att besöka.
 
Vi ska vara där kl. 9 på förmiddagen, så det blir en relativt tidig uppstigning för min del. Brukar nämligen sova rätt länge på dagarna då Ludde ser till att väcka mig regelbundet under nätterna för matning.
Slött kan man tycka med sovmorgon nästan dagligen, men det är bäst att passa på när man har chansen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Sjukgymnast är INTE rutin för små bebisar :).

2013-09-04 @ 07:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0