Västerås

Imorgon bär det av till Västerås, där min moster med man bor. Dom ska äntligen få träffa Ludde. Det var tänkt att dom skulle hälsa på mig på sjukhuset när jag låg inne, men den dag dom kunde på passade inte mig. Var den dagen som jag fick ett radioaktivt medel insprutat i blodet och sen röntgades. Gav ifrån mig strålning den dagen, så jag fick inte träffa Ludde på ett dygn efter röntgen.
 
Eftersom dom har både hästar och hundar hade dom svårt att komma ifrån. Men nu ska dom alltså äntligen få träffa den lille grabben. Mig har dom träffat några gånger sen jag insjuknade, men det känns bra att visa dom hur pigg jag blivit sen behandlingen avslutades.
 
Nä, nu somnar jag snart sittandes. Ha det bra så återkommer jag med nya inlägg när jag får tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0