Sabaton

Igår åkte jag och syrran till stan för att se Sabaton som var på besök. Vi hade pratat om att gå på konserten länge, men glömde bort det fram tills för bara någon vecka sen då jag såg deras reklam på tv:n. Som tur var fanns det biljetter kvar så vi kom iväg trots allt.
 
Vi åkte in i god tid för att hinna avnjuta en enkel men ack så god middag innan och sen traskade vi vidare mot konsertområdet.
Vi fick bra platser och för en gångs skull hittade jag en plätt att stå på där jag såg scenen bra. Annars brukar jag alltid hamna bakom områdets längsta person(känns det som i alla fall). 
Det första förbandet var bra, men det andra hade dom kunnat slopa. Det var inte alls min typ av band och jag stod bara och gäspade.
Men Sabaton skötte sig utmärkt och jag ångrar inte att vi åkte dit och såg dom! Självklart var det ett ordentligt plus att man slapp trängas med andra personer, vilket jag varit med om flera gånger tidigare.
Det var skönt att ha tagit bilen dit också, för då kom man hem snabbt och enkelt. Hemma möttes man av två snarkande pojkar som sov djupt.
 
Det var nog inte sista gången jag såg Sabaton live i alla fall. Går gärna fler gånger!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tobias

Första förbandet har jag bara hört nån låt av på youtube och den var rätt dyngig, så dom ångrar jag inte att jag missade.
D.A.D hade jag också gärna missat, jävlarns så tråkiga dom var!
Men Sabaton gjorde det värt genomlidandet iaf, sjukligt bra var dom, precis som väntat.

Svar: Första förbandet var ok, men inte så bra som jag förväntat mig. D.A.D var helt onödigt att ha med men som du säger: Sabaton gjorde att det var värt väntan :)
Info om mig!

2014-08-22 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0