Pigg bebis..

Idag fyller min älskade lillasyster år, och för att piffa till grattis-sms:et lite tänkte jag även skicka en bild på mig och Ludde. I mitt huvud var det enkelt. Ta upp Ludde i famnen, ta bilden och syrran kommer få en bild på en glad syster och en lika glad systerson. Pyttsan!
 
Ludde krälade, ålade, sprattlade och fäktade med armarna för att få tag i mobilen alternativt komma ur morsans grepp så att han kunde fortsätta springa runt i sin gåstol och utforska världen(vardagsrummet, hallen och köket).
 
Bästa bilden vi fick till var följande:

Haha ja, det var den bästa av dom ca 10 försök jag gjorde.. Sen gav jag upp, för tålamodet tröt allt mer hos honom för varje försök. När jag satt ner honom i gåstolen igen försvann han iväg som ett skott. Tänk er en tecknad film, när det bara är ett moln kvar där han stod. Så fort försvann han från platsen.
Johnnie skyller dessa gener på mig. Aaaaaldrig att jag kan ligga bakom detta energiska, otåliga och busiga beteende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0