Förkyld..

Just nu är jag väldigt förkyld. Den låg länge och väntade på att slå till, och trots att jag kämpade emot så mycket jag kunde intog förkylningen tillslut min kropp. Typiskt!
Dom senaste dagarna har jag nyst hela tiden och snoret flödar likt Storforsen i Älvsbyn.. Kan aldrig sluta förvånas över allt snor en förkyld kropp producerar! Man borde bli uttorkad?
 
Eftersom jag aldrig tränar när jag är sjuk går jag bara och väntar på att bli av med förkylningen. Jag vill så gärna börja motionera igen och stärka kroppen på nytt.
Hittills detta år har motionen bestått av promenader tillsammans med vovven och Ludde. Inget fel med de, men jag skulle vilja variera träningen med att cykla, jogga, åka skidor m.m. mellan promenaderna.
 
Bild från promenaden i förrgår:

Så snälla förkylning: Ge dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0