Januari

I slutet på januari 2012 kunde jag inte längre knäppa byxorna. Som en nödlösning tills jag hittat ett skärp använde jag ett balsnöre...
Och för er som inte vet: Jag var gravid, inte bara allmänt glad i maten!
 

Det konstiga är att när jag tittar vidare bland mina bilder hittar jag på denna, bara tagen någon dag senare än den ovanför:

Tog bilden under ett träningspass hemma, och då syns knappt den växande magen alls. Hur går de ihop? Och jag måste bara skriva de.. Den DÄR rumpan vill jag ha tillbaka!
 
Förövrigt var det i slutet på januari jag började få problem med rygg, sammandragningar och lite blödningar. Tumören började med andra ord protestera till hans minskande boende när Ludde började ta plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0