Besiktade bilar

Igår besiktade vi våra två passater. Johnnie tog den gamla och jag den nya, och Ludde hängde med mig. Johnnie hade tid 7.40 och jag 8.00, så Johnnie var inne när jag fick rulla in i byggnaden. Killen som skulle kolla "min" passat(Johnnie äger den, men jag kör den) var både trevlig och stilig, och hälsade glatt på både mig och Ludde.
Jag var helt säker på att bilen inte skulle gå igenom, så jag bara väntade på att han skulle hitta fel efter fel. Han jobbade snabbt men verkade noggrann, och efter några minuter var han klar.
Resultatet blev följande:
 

Blankt papper! Johnnie hade desto mer problem på sin.. tror att det var 5 punkter.. Johnnie hävdar att mitt blanka papper beror på att jag är tjej, jag vet inte det jag. Han kanske helt enkelt inte var så superpetig som en del är. Vi vet i alla fall några punkter som ska åtgärdas, även om inte besiktningen kräver det.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0