Födelsedagsfirande x3

I lördags firades Johnnie, Ludde och jag. Vi fyller år rätt tätt så vi valde att slå ihop firandet, enklare för alla involverade(och bra för hälsan eftersom vi annars skulle äta tårta var och varannan helg!).
 
Syrran hade i vanlig ordning bakat all efterrätt och Ludde fick en alldeles egen tårta. Han var till en början rätt ointresserad, men när han väl fått första tuggan från tårtan var all fokus på den sen! Ser likheterna mellan Ludde och hans far..
 
 
Själv hade jag gett syrran utmaningen att göra en tårta i form av en drake. Väldigt snygg, god och stor. Så vi har fullt upp med att äta upp resterna!
 
Vi alla fick en hel del roliga presenter, så jag får återkomma med ett inlägg om det sen. Av oss fick Ludde dock något jag gått och väntat på att få ge honom. Gissa vad? Följer ni bloggen så vet ni nog.
Han fick inget mindre än en alldeles egen hoppkossa!

På bilden hjälper min syster honom att provrida kossan. Hon är inte riktigt inriden än, så man får ha Ludde under uppsikt när han rider så att han inte blir avkastad. Men inom kort skumpar han säkert runt på kon själv. Glad blev han i alla fall!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

WOW, vilka fina tårtor din syrra gjort!

Svar: Hon är jätteduktig! Jag ger henne konstiga idéer och hon förverkligar dessa på ett strålande vis! Hon borde starta egen verksamhet och baka tårtor på heltid.
Info om mig!

2014-05-19 @ 20:04:06
Postat av: Anonym

:)

2014-05-21 @ 09:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0