Ovanligt snurrig i huvudet..

Johnnie är på fest och Ludde, hunden och katten sover. Snart ska jag göra dom sällskap, är nämligen bra trött.
 
Var hem en sväng till föräldrarna på eftermiddagen för att pyssla lite i trädgården. Ludde sov sött och jag småpysslade lite innan jag gav mig på att såga lite sly som växt upp i trädgårdens ytterkant.
Men tillslut fick jag ge upp, jag mådde helt enkelt inte bra. Jag sågade och klippte sly för hand sittandes på huk, men varje gång jag reste mig snurrade det till ordentligt i huvudet. Till en början ignorerade jag det bara, men sen började det kännas allt obehagligare, som att jag skulle svimma.
Den konstiga känslan höll i sig en stund, och jag mådde lite illa på köpet. Nu har jag ätit och druckit ordentligt och känner mig lite bättre, men att det skulle vara brist på mat och vätska vet jag inte. Åt och drack då med men mådde ändå dåligt.
Får göra ett nytt försök att rensa i trädgården imorgon!
 
Före:
 
Efter:

En liten rabarberplanta har flyttat hemifrån och bosatt sig mellan två stenar:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0