Trötta grabbar

Gick och la mig tidigt igår, och antagligen var det därför jag även vaknade ovanligt tidigt idag. Nu har jag ätit frukost, borstat tänderna och börjat diska. Ludde sover fortfarande, vilket är ovanligt länge. Men han sov inte så mycket på dagen igår och besöket på Emmaus + värmen tog nog på krafterna.
 
På soffan hittade jag inte mindre än TVÅ karlar. Efter grillningen igår åkte dom upp till en bekant, och ska man tolka deras snarkningar så blev det visst sent. Gulligt att dom inte bara beter sig som ett gift par i vaket tillstånd, nu ligger dom även och snarkar i takt.
Jag kan ju glömma att jag och Ludde skulle kunna sitta där och dricka morgonvälling framför Nyhetsmorgon i vanlig ordning, om vi inte sätter oss på någons mage vill säga.

Nä, bäst att diska vidare så att det är klart när lill-grabben vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0