Repotage i veckans Allers!

Många av er som umgås med oss regelbundet vet om att vi hade besök av en reporter och en fotograf från tidningen Allers i höstas.
Reportern hörde av sig både på mejlen och genom ett handskrivet brev och undrade om vi kunde tänka oss att vara med i tidningen, och efter att ha pratat med Johnnie tackade vi ja. Vi har(som ni märkt) hela tiden varit öppna med allt som hänt, och kan vi hjälpa andra att slippa sjukdomen vill vi göra det.
 
Det var lite konstigt och ovant att sitta och prata med en reporter som både antecknade och spelade in samtalet, men det flöt på bra. Det svåra var att minnas i vilken ordning och när allt hände.
Under tiden vi pratade med reportern lekte/jobbade fotografen med Ludde. Han tyckte att hon var jätterolig med sin stora kamera och var på sitt bästa humör.
 
Det jag vill komma till är att repotaget är tryckt och finns med i veckans Allers(nr 16), så om någon är intresserad är det bara att bege sig till närmaste affär och handla. Kanske är skönt för er att få en lite mer sammanfattad text över min sjukdomshistoria. Kan vara svårt att se helheten om man bara läser min blogg.
Några små missar i texten, men i det stora hela är jag nöjd. Känns dock väldigt konstigt att läsa en text om mig som inte jag skrivit.
 
Bilden är lånad från hemsidan, eftersom jag fortfarande inte tagit tag i min trasslande dator(så det blir som sagt inga egna bilder här på ett tag). Vill inte fylla Johnnies dator med mina bilder...
 
 Haha, på bilden ser ni ett smakprov på Luddes energinivå. Han ville inte sitta still i min famn när vi hade gäster!
 Sprattel sprattel!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0