Födelsedagskalas

Kom nyss hem från ett trevligt födelsedagsfirande hos några vänner här i närheten. Ludde och jag började bli lite trötta, så vi kände att det var dags att bege oss hemåt. Dessutom brukar folk bli så högljudda efter några timmar, när ölen börjar kännas, så det är också en anledning till att åka hemåt med små gossar som Ludde.
Men vi hade som sagt trevligt och Ludde hade massor av leksaker och kex att pyssla med. Dessutom bjöds det på smörgåstårta, inte illa!
Tack för en trevlig kväll Kim och Anders!
 
Efter blöjbyte och kvällsvälling somnade Ludde ovaggad, med ett leende på läpparna. Klockan var ca 22.30 då, och han brukar läggas 20.00 i vanliga fall. Trots det har han skött sig exemplariskt!
 
Johnnie lämnade jag kvar där, för jag och Ludde skulle ju ändå bara hem och sova. Så länge han hittar egen skjuts hem får han stanna.
Däremot tog jag med mig grannens tös hem, för hon ville också hemåt.
 
Nu gäspar jag snart käkarna ur led, så jag ska ta en macka, tvätta bort sminket och borsta tänderna. Sen hopp i säng!
 
Jag och Ludde nu på kvällen:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0