Livstecken

Hej! 
Här kommer ett litet kort livstecken från mig.
 
Operationen gick bra och läkarna är nöjda. Fick komma hem i tisdags och kan i nuläget inte göra annat än vila. Dötrist men nödvändigt.
 
Just nu ligger jag här i sängen och lyssnar på grabbarnas djupa andetag. Jag vaknar vid 7 på mornarna medans dom andra trynar fram till 9. Orättvist, hade gärna sovit både dag och natt nu när jag ändå inte kan göra något.
 
Vad ska jag skriva mer? Känner mig som en uppsprättad plåtburk. Har ett långt, lodrätt snitt över buken. Hoppas läkningen går fort så att jag snart kan leka med Ludde igen. 
 
Återkommer när jag orkar och kan. 

Kommentarer
Postat av: Aletta

Tänkte bara säga att jag har tänkt på dig, skönt att allt har gått bra. Du är duktig som kämpar! Du får försöka komma på något roligt att göra när du ändå måste vila och inte springa runt; spela kort, virka/sticka, läsa böcker. :)
Kram!

2015-07-23 @ 13:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0