Provsvar

Fick brev angående blodprovet jag lämnade nyligen:
 
 
 
Lämnade blodprov förra veckan för att kontrollera att sköldkörteln är okej, eftersom den annars kan orsaka trötthet.
Som ni ser såg allt bra ut. Härligt!
 
På kvällen ringde även min läkare och berättade hur röntgenplåtarna såg ut. Allt såg bra ut, men några körtlar ville han undersöka närmare då dom var något större än tidigare. Jag skulle inte vara orolig, utan det är bara för att vara på säkra sidan.
På torsdag ska jag in till sjukhuset en sväng. Håll tummarna för mig.
 
Jag är inte ett dugg orolig än. Ni känner mig vid det här laget och vet att jag inte oroar mig i onödan. Bara när det handlar om småsaker i vardagen, men inte när det handlar om cancern. Konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0