Förkyld igen..

Förkyld... Igen! Detta börjar nästan bli komiskt.. Frisk någon vecka eller två, sjuk ett par veckor, frisk en vecka eller två, sjuk ett par veckor.. Nu är det säkert 5-6:e gången jag är förkyld i år, och jag har även hunnit med både magsjuka och feber i mitt späckade förkylningsschema.
 
Som tur är har jag kommit lindrigt undan vid flera tillfällen, och sluppit den värsta förkylningsgraden. Men man blir ändå tillräckligt förkyld för att inte kunna träna och göra allt för ansträngande saker.
Troligast är att Ludde är boven i dramat, eftersom han går på dagis. Dessutom verkar mitt immunförsvar inte vara vad det varit, för normalt brukar jag vara förkyld 0-1 gång per år. Absolut max 2 gånger.
 
Irriterande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0