Goda nyheter

Goda nyheter!

Kvinnan från urologmottagningen ringde upp idag angående ingreppet då stenten ska plockas ut. Som ni säkert redan vet ringde jag och frågade om man kunde få bli sövd under tiden, och idag när hon ringde berättade hon glatt att hon fixat det åt mig.
Blir dock flyttat till dagen efter, men det gör inte mig något. Hon förklarade att hon lyckats klämma in mig i väntelistan och att allt nu var klart. Den nya kallelsen kommer inom kort.
 
Jag blev såklart jätteglad och lättad, vilket resulterade i att jag tackade henne flera gånger. "Ja, men det är självklart att vi försöker hjälpa till och underlätta det för dig så gott vi kan" Sa hon. Det är inte alls så självklart, och det är därför jag blev så glad. Att hon tog sig tid att fixa nedsövningen åt mig var guld värt.
 
Det känns som om jag går mot ljusare tider, trots att sommaren går åt motsatt håll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0