Höst

Känns som om sommaren tackat för sig och lämnat över till hösten nu när september kom. Det är kyligare, löven byter färg och det riktigt doftar höst.
 
Alla årstider har sin charm, det har jag verkligen insett nu efter cancern. Jag njuter av livet på ett helt nytt sätt.
 
I morse vaknade jag tidigt av att jag behövde besöka toan, inte helt ovanligt om jag råkar dricka för mycket kvällen innan. Det var riktigt kyligt inomhus och det börjar bli dags att sätta på värmen under nätterna.
Ute låg morgondimman tät över åkrarna och någon dag ska jag gå ut och fota lite. Det är så fint med dimma.
 
Mamma och pappa efterlyste bilder på korna, och eftersom jag har en "finkamera" frågade dom om jag kunde fixa det. Så häromdagen tog jag en tur ut i hagen. Blev en del foton och mer ska det bli. Hade nästan glömt hur kul jag tycker att det är att fota kor!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0