Snö :)

Idag, innan jobbet, tog jag en promenad i det vackra(men kalla) vinterlandskapet här i norduppland. Kunde inte låta bli att ta några bilder med mobilen:









Fint, men kallt!

Imorgon blir det full fart då det ska firas jul. Min familj firar nämligen inte alltid på julafton :) Ibland händer det att mamma eller pappa måste jobba på julafton, och för att firandet ändå ska bli av flyttas det helt enkelt en dag hit eller dit.
Dessutom ska vi fira hemma hos mig och Johnnie, så jag har en hel del att fixa när jag kommer hem..

Tjao!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja nog fan är det fint ute nu. "Perfekt" vinterväder i mina ögon.

2009-12-22 @ 23:42:09
URL: http://tweeeekster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0