Vacker Vinter!

Nu är verkligen vintern som finast! Det är nästan knepigt att köra bil, för man vill så gärna betrakta den fina vinternaturen utanför bilen..
Hoppas verkligen att jag får tid att gå en promenad och fota lite inom kort, så man får me så mkt av det fina som möjligt på bild.
Tyvärr tycker jag sällan att man får med allt på kort. Det är så mkt som inte fastnar på bild. Stämningen, känslor och annat som man bara kan känna..



Igår pysslade jag och Johnnie med lite allt möjligt. Bland annat fick vi upp våra nya gardiner. Här får ni före och efter bilder. Blev helt klart ett lyft för vardagsrummet! Glad att det äntligen blev av, för det rummet har varit utan gardiner bra länge..






Jag är jättenöjd! Nu gäller det bara att få in granen så att vi får undan pyntet från bordet.. Johnnie hittade inte julgransfoten igår så granen fick vackert stå kvar utanför...:(

Nu ska jag hem och äta, städa, duscha och pyssla med julklappar och julpynt :)

Tjao!!

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag måste få komma hem till er snart igen och se hur det ser ut nu. Börjar ju bli riktigt snyggt! Gillar gardinerna :)

2009-12-24 @ 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0