Min första kärlek.

Enligt min lilla månadslista ska jag skriva om "Min första kärlek" och det kan ju tolkas lite olika. Antingen menar man den första killen man blev kär i, eller så menar man helt enkelt det första man blev kär i.

Jag väljer att tolka det som det första jag blev kär i. Och jag har funderat länge över vad det var. Kom tillslut fram till att det måste vara min favoritko Svarta. Det var min första stora kärlek :) Hon var kolsvart och helt underbar!
Tyvärr har jag ingen bild på henne i den här datorn, men jag har en bild på hennes dotter Svala som fortfarande är i livet.


Min första stora kärlek på killfronten måste ju vara Erik, för han var den första jag hade ett seriöst förhållande med. Jag var otroligt kär, precis som man är när man är ung, oerfaren och galen! Och det var väl därför det blev så svårt när vi bestämde oss för att gå skilda vägar efter endast 1 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0