Städning :)

Idag har jag både handlat julklappar och städat.
Jag hade några julklappar kvar att köpa, så vi åkte till stan och fixade de. Mötte på 2 gamla klasskompisar också, kul att uppdatera sig lite med vad alla gör nuförtiden :)

Nu är iaf julklapparna klara! Både inhandlade och inslagna!

När vi sen kom hem fick jag ett sånt där "städryck" och kände för att börja städa i tvättstugan som länge har varit väldigt stökig.
Började lite försiktigt med att göra rent bänken som står där inne, sen gick det inte att sluta..Jag har kastat ut all smutstvätt, gamla mattor, skräp och liknande. Sen dammsugit, skurat golvet och rotat igenom alla lådor och skåp. Nu går tvättmaskinen för fullt och jag känner mig rätt klar för idag där inne.
När jag kände mig klar med det började jag diska. Johnnie och Pontus ligger på soffan och kollar på film(vilket man borde göra en lördagkväll) men jag har inte riktigt ro till det än.

Pontus har under hela kvällen tjatat på mig att jag ska lugna mig, men har jag lust att göra nåt så gör jag det!
Han tycker att jag är konstig och undrar varifrån all energi kommer ifrån.

När jag satte mig vid datorn tog pontus min kamera och tog en bild på mig. Gjorde en knäpp min, och pontus tycker att jag ser galen ut. Jag kan inte annat än hålla med..


Det är nog dags att sova nu..haha :)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0