Sen matlagning

Hejsan hoppsan!
Sitter här ensam i soffan och kollar på tv samtidigt som jag kikar lite på internet. Kom hem rätt sent från jobbet idag pga att jag bytte bil med syrran. Johnnies passat, som jag vanligen kör, ska in på verkstad några dagar och då frågade jag syrran om jag kunde ta hennes istället. Eller ja, det är mammas bil egentligen..

Johnnie jobbar eftermiddag idag, så det är väldigt tomt och tyst här hemma just nu. Men ibland är det bra att han inte är hemma, för då hinner jag göra mkt mer :)
Sen jag kom hem har jag tagit in ved, eldat och lagat mat. Blev köttfärssås idag, vilket Johnnie blev jätteglad över. Så nu hoppas jag att han skyndar sig hem både till mig och köttfärssåsen!

Nu ska jag börja dra mig mot sängen! Har saknat den väldigt mkt :)

 
Foto: Elli

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0