Planer inför min lediga dag :)

Har precis slagit mig ner i soffan, satt på tv:n där som visar nån halvbra film och börjat surfa lite på internet. Johnnie har inte kommit hem än, trots att jag var rätt sen hem. Han ringde och sa att han var påväg och undrade om jag var sur över att han inte var hemma än, men varför skulle jag vara de? Jag är van vid att vi aldrig lyckas vara hemma samtidigt :)

Imorgon är jag ledig, eftersom jag jobbade idag. Jobbade dubbelt upp idag till och med, på en röd dag! Bonden här i närheten som jag brukar hjälpa ibland behövde nån som mjölkade på morgonen, så jag ställde upp. Det är kul med lite omväxling(en annan gård alltså).
När jag var klar där åkte jag hem och duschade, käkade lite och sen åkte jag vidare till mitt vanliga jobb.
Så det har varit full fart sen kl fem i morse. Nu är det skönt att bara ta det lugnt.

Som sagt, imorgon är jag ledig och tänkte hinna med följande:

1) Sovmorgon
2) Promenad med Viggo
3) Rida Bullen
4) Mocka stallet
5) Massage (15.00)
6) Ridlektion (18.30)

Får se om jag hinner med allt, tidsoptimist som jag är! Men det borde jag iaf göra..



Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0