Grattis!

Stort grattis till min kompis Karin och hennes make John som ska bli föräldrar i februari! Ska bli kul att följa den växande magen, och jag håller tummarna för att allt ska gå bra.
 

Karin gosade en hel del med Ludde när vi var där igår, och han såg ut att stortrivas i hennes famn :) Hon kommer bli en bra mamma!
 
Det komiska är att jag samma dag som hon berättade satt och funderade på om hon var gravid. Hade varken hört eller sett nåt, men fick känslan. Samma sak var det när Elin och Kemppi kom över och berättade att Svea var på väg. Kanske har ett sjätte sinne? Vilken intressant egenskap att kunna förutse graviditeter i så fall.. haha!
 
Eftersom jag har Ludde och hon är gravid blev det en hel del snack om ämnet. Kändes konstigt att kunna dela med mig av mina erfarenheter som mor, för jag känner mig faktiskt inte som en mamma. Vet inte om andra mödrar känner samma sak, men jag känner mig inte annorlunda. Det dök upp en liten grabb, men jag tycker inte att jag har förändrats ett dugg!
Eller har jag det?
 
Hur som helst, åter igen: Grattis Karin och John! Nu ska jag fundera lite på vilket kön jag tror det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0