Promenad

Nu på eftermiddagen tog jag och Johnnie en härlig promenad upp till slottet. Senast vi var där var det fortfarande snö ute, så vi bestämde oss för att det var dags igen.
 
Fördelen med att bo här på sjukhuset är att vi får lite mer tid för varandra. Vi hinner nästan aldrig gå promenader och prata såhär mycket annars :) Får vara glad för det lilla.. Men jag längtar hem så förbannat mycket, ska bli underbart att komma hem!
 
 
Nu när jag är uppe på benen igen försöker vi gå många promenader. Min kropp måste komma igång igen efter att ha legat still så länge, har nästan inga muskler alls längre. Har på grund av detta gått ner mycket i vikt. Från ca 60 kg till 56.6kg. Det var måååånga år sen jag vägde så lite!
 
Men vänta bara, snart är jag frisk, pigg och vältränad igen :)
 

Kommentarer
Postat av: Marie Skogström

Jag förstår av dina inlägg att lillkillen är född. Hoppas allt går bra och han mår bra. Tänker på dig ofta och är glad över dina blogginlägg. All lycka till er <3 kram /Marie

2013-05-20 @ 23:13:47
URL: http://www.kennelceciklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0