Planteringsvecka

Äntligen fredag! Skönt med helg så att jag hinner med lite mer sömn och intressen.
 
Veckan har handlat mycket om plantering av blommor på kyrkogårdarna och minneslunden har fått lite omtanke i form av nya buskar och klätterväxter.
Detta känns lite mer som mitt område då jag gillar att plantera, så jag har tycket att det varit roligt.
 
 
Arbetskamraterna i full gång med att gräva hål till buskarna. Man har då aldrig tråkigt när man jobbar med dessa killar!
 
Slutresultatet. Nu ska dom få växa till sig och blomma vackert varje juni månad!
 
Efter jobbet gjorde jag i ordning Bullen och tog en tur barbacka i den fina vårvädret. Skönt att få lyssna på fågelkvitter, andas frisk luft och njuta av den värmande kvällssolen.
 
Morgondagen är uppbokad med diverse marknader, kosläpp och sista april-firanden. Hoppas dock på en lugn söndag då jag kanske till och med kan komma ut med kameran en sväng. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0